24/09/2013 | SCP

• Conveni Espaitec i f2e espaitec-f2e espaitec

Paco Negre, director general d'Espaitec, i José Luis Gandía, gerent de la Fundació, en la signatura del conveni. | FOTO: VOX UJI

El Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I (Espaitec) i la Fundació per a l’Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana (f2e) han signat un conveni de col·laboració on estableixen els termes generals de la col·laboració de les dues entitats. La col·laboració manifesta el compromís d’ambdues parts per a optimitzar la prestació dels seus serveis entre els seus membres associats i la societat de Castelló en general, en l’àmbit de l’eficiència energètica, les energies renovables i la sostenibilitat, així com en qualsevol aspecte relacionat.

f2e es compromet a considerar l’entitat gestora d’Espaitec i les empreses i entitats que l’integren com a soci preferent per a col·laborar en totes les accions que duga a terme en el seu marc d’actuació. Per la seua banda, Espaitec ofereix a la Fundació la possibilitat de participar gratuïtament en l’entorn del Parc Científic, Tecnològic i Empresarial com a entitat virtual (e’VI) amb tots els serveis i espais associats corresponents.

Sobre la Fundació per a l’Eficiència Energètica f2e

La Fundació per a l’Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana, de la qual són patrons BP, l’Ajuntament de Castelló i la Universitat Jaume I, té com a objecte impulsar l’actuació en el camp de l’eficiència energètica a través de la formació, conscienciació social, suport al desenvolupament d’iniciatives empresarials i promoció de projectes d’innovació. Situada a Castelló, f2e conjumina així esforços de l’àmbit privat, públic i acadèmic.

Sobre Espaitec

Promogut per la Universitat Jaume I (UJI) i la Confederació d’Empresaris de Castelló (CEC), inicia la seua activitat el 2007 amb l’objectiu de contribuir de forma quantificada i reconeguda al desenvolupament socioeconòmic de la província de Castelló i a la diversificació del seu teixit industrial. En l’actualitat compta amb 63 empreses, institucions i grups de recerca vinculats.