Els cursos zero ajuden els alumnes de primer a reforçar les matemàtiques financeres i la comptabilitat

16/09/2013 | SCP

• Cursos zero cursos_zero cursos_zero

Aquests cursos introductoris van ser de 30 hores cadascun. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

El Departament de Finances i Comptabilitat de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I va organitzar al setembre dos cursos zero de preparació de matèries bàsiques per a l’estudiantat matriculat per primera vegada en els graus en Administració d’Empreses, Finances i Comptabilitat, i Economia.

Els cursos, que van comptar amb més de 60 alumnes inscrits, van abordar les matèries de matemàtiques financeres i comptabilitat bàsica per tal de reforçar aquests coneixements abans de l’inici del curs atès que en l’àmbit de les ciències de l’empresa aquestes són dues matèries d’estudi obligatori. En aquest sentit, aquests cursos introductoris de 30 hores cadascun faciliten l’entrada de l’alumnat en aquestes assignatures i contribueixen a evitar els problemes que alguns estudiants solen tenir per a superar-les.

Més notícies de la FCJE:

Una tesi doctoral de la Universitat Jaume I analitza la inversió sostenible