La Jaume I dóna la benvinguda a l'estudiantat internacional

11/09/2013 | SCP

• Estudiants intercanvi benvinguda_estudiantat estudiants_intercanvi

A l'acte han assistit més de 60 estudiants d'un total de 170 que s'incorporen a la Jaume I en aquest primer semestre. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Universitat Jaume I ha donat la benvinguda als estudiants internacionals que aquest curs 2013/2014 realitzaran els seus estudis de grau i postgrau en la universitat castellonenca. A l'acte han assistit més de 60 estudiants d'un total de 170 que s'incorporen a la Jaume I en aquest primer semestre gràcies als diferents programes d'intercanvi.

En l'acte de benvinguda, la vicerectora de Cooperació, Relacions Internacionals i Institucionals i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet, ha animat els estudiants a participar en les activitats socioculturals de la Universitat i, especialment, a relacionar-se amb estudiants espanyols per a integrar-se més fàcilment, conèixer la cultura del país i perfeccionar l'idioma.

Per la seua banda, Margarita Gonell, de l'Oficina de Relacions Internacionals (ORI), els ha explicat els diferents serveis que ofereix l’UJI i les activitats que al llarg de l'any organitza l’ORI per a aquest col·lectiu d'estudiants tals com excursions, cursos, projeccions de cinema o presentacions dels diferents països.

La jornada ha finalitzat amb una visita guiada a les instal·lacions de la Biblioteca, el Servei d'Esports i les aules dels diferents centres.