Un total de 561 estudiants de l'UJI participen en els actes de graduació

20/12/2022 | SCP

La Universitat Jaume I ha celebrat en desembre diferents actes de graduació. Un total de 561 estudiants que han finalitzat els seus estudis en les diferents titulacions de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i la Facultat de Ciències Humanes i Socials han participat en els actes, que s'han celebrat en el Paranimf.

Recurs d'imatge graduacions-fcje index

Graduacions FCJE

L'estudiantat de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques que ha finalitzat els estudis durant el curs 2021-2022 ha participat al Paranimf en els actes de graduació.

Recurs d'imatge graduacio-fchs-mestres index

Graduacions FCHS Mestre/a en Educació Infantil i Primària

En total han assistit 191 graduats i graduades que han finalitzat els seus estudis en el curs 2021-2022, 109 del Grau en Mestre/a d’Educació Primària i 82 del Grau en Mestre/a d’Educació Infantil.

Recurs d'imatge graduacio-fchs-comunicacio-humanitats index

Graduacions FCHS Humanitats i Comunicació

El Paranimf de la Universitat Jaume I ha acollit els actes oficials de graduació de les titulacions de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (FCHS) en els àmbits d’Humanitats i Comunicació.