Castelló projecta un vídeo sobre la gastronomia local realitzat per alumnat de l'UJI

30/01/2019 | SCP

El Patronat Municipal de Turisme de Castelló ha projectat en la Fira Internacional de Turisme de Madrid, FITUR 2019, un vídeo sobre alguns dels productes més típics de la gastronomia de la nostra ciutat, com són la coca de tomata, el ximo i el cremaet. Aquest vídeo ha sigut realitzat per un grup d'alumnes de quart curs del Grau de Comunicació Audiovisual de la Universitat Jaume I.

Amb el títol «CocinaTradición», el vídeo mostra com s'elaboren aquests productes en tres locals de restauració emblemàtics de la capital de la Plana: el restaurant La Cuina de Fernando, la pastisseria Benages i el Bar Urbano. Les estudiantes i estudiants Noelia Martín, Lara Gracia, Sara Medina, Joan Milián, Paula Cerdá, Blanca Fonollosa, Marina Denia i Michelle Estepa, han realitzat aquest vídeo com a part d'un projecte de l'assignatura «Producció i Realització Hipermèdia», que imparteix el professor Emilio Sáez Soro.

El vídeo s'ha projectat durant la presentació de l'oferta gastronòmica de la ciutat sota la marca «Castelló Gastronòmic» i en el showcooking que ha oferit Fernando Molina, de La Cuina de Fernando, en l'estand de la Comunitat Valenciana.

Des de l'Ajuntament de Castelló han mostrat la seua satisfacció «per poder col·laborar amb l'alumnat de l'UJI per a promocionar la nostra ciutat» i han destacat que l'objectiu de l'equip de govern és apostar sempre per la Universitat «perquè donar suport a l'UJI és donar suport al futur de la ciutat».