La Fira del Llibre de Castelló acull la presentació de les novetats editorials de Publicacions de l’UJI

04/05/2018 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I ha participat un any més en la Fira del Llibre de Castelló amb un estand on ha tingut les seues publicacions a la venda. A més, Publicacions de l’UJI ha realitzat diferents actes per a presentar quatre novetats editorials.

D’una banda, s’ha celebrat la presentació del llibre La Via Augusta pel País Valencià de Ferran Arasa, a càrrec del vicerector de Cultura, Extensió Universitària i Relacions Institucionals, Wences Rambla; la vicerectora d’Investigació i Transferència del Coneixement de la Universitat d’Alacant, Amparo Navarro; el delegat a Castelló de l’Institut d’Estudis Catalans, Vicent Pitarch; i el director de Publicacions de la Universitat d’Alacant, Josep Forcadell.

Així mateix, el vicerector d’Investigació i Doctorat, Jesús Lancis, i el director de la col·lecció «Psique», Jesús Rosel, han presentat les dues últimes novetats d’aquesta col·lecció Factores psicosociales de riesgo y salud en el ámbito laboral d’Amparo Carpi, Consolació Gómez i Francisco Palmero com a coordinadors i el títol Intervención psicológica en atención primaria para depresión leve-moderada. Manual del paciente. Manual del terapeuta de Cristina Botella, Azucena García-Palacios, Adriana Mira, Fermín Mayoral i Rosa M. Baños.

Finalment, el rector de l’UJI, Vicent Climent, i la directora de la col·lecció «Història i Memòria», Rosa Monlleó, han presentat el títol Mujeres públicas, ciudadanas conscientes de Rosa Monlleó, Inmaculada Badenes-Gasset i Eva Alcón Sornichero com a editores.

Fira Internacional del Llibre de Buenos Aires

Publicacions de l’UJI també participa en la 44a Fira del Llibre de Buenos Aires, que se celebra del 26 d'abril al 14 de maig, amb una selecció de les seues novetats i clàssics editorials. L'objectiu és difondre en aquesta mostra, una de les més importants cites internacionals del llibre, les obres amb més projecció exterior, especialment en el mercat hispanoparlant. L’UJI assisteix a aquesta cita sota el pavelló de la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE), al costat de 34 editorials d'universitats i centres de recerca, que exposaran més de 450 títols que abasten les més diverses àrees de coneixement i matèries.

Fotografies de la presentació de La Via Augusta pel País Valencià

Fotografies de la presentació de les novetats de la col·lecció «Psique»