El professor de l’UJI Vicent Martínez Guzmán ha sigut nomenat vicepresident de l’Institut Català Internacional de la Pau

19/12/2016 | SCP

El professor de l’UJI i director honorífic de la Càtedra Unesco de Filosofia per a la Pau, Vicent Martínez Guzmán, ha sigut nomenat vicepresident de l’Institut Català Internacional de la Pau.

Vicent Martínez Guzmán (la Vall d'Uixó, 1949) és doctor en Filosofia i director honorífic de la Càtedra Unesco de Filosofia per a la Pau de la Universitat Jaume I de Castelló, de la qual ha sigut vicerector. També és investigador honorífic de l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Social i Pau de les universitats de Castelló i Alacant i de l'Institut de Pau i Conflictes de la Universitat de Granada, així com investigador de l'Institut Demospaz de la Universitat Autònoma de Madrid. Ha realitzat treballs de recerca a les universitats de Frankfurt (Alemanya) i Berkeley (Califòrnia).

Ha sigut a més fundador del Màster Universitari Oficial i Doctorat en Estudis Internacionals de Pau, Conflictes i Desenvolupament; cofundador del Centre Internacional Bancaixa per a la Pau i el Desenvolupament guardonat amb la Medalla d'Or Mahatma Gandhi per a la Pau i la No-Violència el 1999, i promotor de programes d'estudis per a la pau i el desenvolupament en diferents universitats de tot el món.