Les revistes «Recerca» i «MonTI» obtenen el segell de qualitat científica de la FECYT

08/09/2016 | SCP

Dues revistes de la Universitat Jaume I han obtingut el prestigiós segell de qualitat editorial i científica atorgat per la FECYT. Aquest segell representa un reconeixement a la bona labor editorial i investigadora i es lliura per un període de tres anys després d'una exhaustiva anàlisi de la labor desenvolupada per part de les revistes durant els últims anys. Les dues revistes que han rebut aquest segell són Recerca. Revista de Pensament i Anàlisi i MonTI.

Recerca és una revista de recerca del Departament de Filosofia i Sociologia de l'UJI que es publica semestralment sobre matèries de màxima actualitat en el camp de les humanitats, la sociologia i la filosofia. Recerca promociona la investigació en accés obert amb una política de màxim rigor científic i un sistema de doble revisió cega desenvolupada a través del sistema OJS. A més, cal destacar que Recerca ha sigut incorporada a Scopus, la més gran base de dades internacional de resums i cites de la literatura publicats en revistes científiques, llibres i actes de congressos de tot el món, la qual cosa incrementa tant el prestigi internacional de la publicació com l'interès dels investigadors i investigadores per publicar-hi.

MonTI és una revista acadèmica amb vocació internacional promoguda per les universitats públiques valencianes amb docència en traducció i interpretació (Universitat d'Alacant, Universitat Jaume I de Castelló i Universitat de València). Pretén centrar-se en l'anàlisi en profunditat dels assumptes relacionats amb la traducció i interpretació a través de monogràfics caracteritzats pel rigor científic, el debat i la pluralitat.