2.258 estudiants s'examinen de les proves d'accés a la universitat

•  inscrits-pau Selectivitat_06-16DLL10

•  inscrits-pau Selectivitat_06-16DLL51

Proves d'accés a la universitat. | FOTO: Damián Llorens

Un total de 2.258 estudiants de la província de Castelló s’han matriculat a les proves d’accés a la universitat (PAU) que s’han celebrat a la Universitat Jaume I del 7 al 9 de juny a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

Del total de 2.258 alumnes inscrits, 2.000 ho han fet en la fase general i 258 només en la fase específica. El nombre d’alumnat inscrit enguany ha sigut un poc superior al de la convocatòria de juny de 2015, quan es van inscriure 2.175 persones i en què va aprovar el 97,91% dels presentats.

La prova ha inclòs dues fases: una general, que permet accedir a la universitat als estudiants de batxillerat i té una validesa indefinida, i una fase específica voluntària, que serveix per a millorar la nota d’accés als estudis universitaris i a la qual poden presentar-se tant estudiants de batxillerat com de cicles formatius, amb una validesa de només dos anys.

La Universitat Jaume I informarà l’alumnat de les notes a través de missatges curts de text (SMS) als telèfons mòbils. Així mateix, els alumnes podran consultar el detall de les seues qualificacions en el portal de l’alumnat. Com en convocatòries anteriors, les peticions de reclamacions o segones correccions d’exàmens s'han de fer a través d’un formulari web.

D’altra banda, l’alumnat rebrà, sense cap cost, el resultat de la preinscripció quan estiguen processades totes les dades. Aquest servei es pot sol·licitar en l’adreça https://appweb.edu.gva.es/paseu/. Cal recordar que el procés de preinscripció universitària finalitza el 8 de juliol.

La convocatòria extraordinària de les proves d’accés a la universitat es realitzarà del 7 al 9 de juliol.

Àlbum de fotografies