L’UJI distingeix 81 estudiants amb els Premis «Ernest Breva» a l’Excel·lència Acadèmica

30/05/2016 | SCP

•  premis-excelencia _MG_6365_in

Estudiatns guardonats amb els premis d'excel·lència acadèmica. | FOTO: Diego Climent

La Universitat Jaume I ha lliurat els Premis «Ernest Breva» a l’Excel·lència Acadèmica del curs 2014/2015 en un acte al qual ha assistit el rector de l’UJI, Vicent Climent; la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín; el president del Consell Social, José Luis Breva; el degà de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, Rafael Lapiedra; el director de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Joaquín Gual; la secretària de la Facultat de Ciències de la Salut, Eva Cifre, i el vicedegà de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, Joan Traver.

En l’acte s’han atorgat un total de 81 premis dotats amb 250 euros cadascun a l’estudiantat amb el millor expedient acadèmic de primer, segon, tercer i quart curs en cada grau. Concretament, s’han concedit 23 de primer curs, 20 de segon, 24 de tercer i 14 de quart curs.

Així mateix, s’han lliurat els Diplomes al Rendiment Acadèmic UJI a David Fabregat Safont del Grau en Química; Nuria Reguart Segarra, del Grau en Dret, i Laura Martínez Mifsut, del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes per la seua trajectòria continuada aconseguint els premis d’excel·lència any rere any en tots els cursos del grau.

Per a finalitzar, Climent ha afirmat que «és un orgull tenir a la nostra Universitat els vostres expedients, la vostra il·lusió i el vostre treball i cultura de l’esforç». Així mateix, ha assenyalat que l’UJI està implicada a donar una docència que forme no sols com a professionals, sinó també com a persones compromeses i amb valors que s’involucren amb la societat. En aquest sentit, ha instat els estudiants a «utilitzar aquest talent i voluntat per a ajudar els altres i aconseguir així una societat de progrés i més justa» i els ha animat a cursar en un futur estudis de doctorat per a aplicar eixa passió pel coneixement en el camp de la investigació.

Altres notícies de l'ESTCE:

Més de 150 alumnes de secundària participen en el Concurs de Cristal·lització a l’Escola organitzat per l’UJI i la Ciutat de les Arts i les Ciències

El professor de Cambridge Fumiya Iida visita l’UJI invitat pel RobInLab i imparteix classes magistrals a l’estudiantat de grau i doctorat