L’UJI celebra la III Setmana pel Comerç Just amb nombroses activitats

•  comerc-just III_semana_comercio_justo_EVR027
  •  comerc-just III_semana_comercio_justo_EVR009
  •  comerc-just III_semana_comercio_justo_EVR003

La Universitat Jaume I ha celebrat la III Setmana pel Comerç Just amb un programa d’activitats que ha inclòs una exposició, degustació de productes de comerç just i un concurs de rebosteria.

La setmana s’ha iniciat amb l’exposició sobre comerç just organitzada per La Tenda de Tot el Món ubicada al vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. D’altra banda, s’han pogut degustar diferents productes de comerç just com ara cafè, xocolata, infusions o galetes, de la mà d’Ecosol, Petjades, Intermón i La Tenda de Tot el Món.

Les cafeteries del campus també s’han unit a la iniciativa servint al llarg de tota la setmana cafès amb sucre de comerç just, una acció a la qual s’ha afegit el Restaurant Àgora, que ha oferit a més un menú especial de comerç just.

Així mateix, l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat ha lliurat les dues cistelles amb productes de comerç just a les guanyadores del III Concurs de Rebosteria de comerç just de l'UJI, que han recaigut en M. José Gómez, amb «Pastís tres xocolates de comerç just» (1r premi) i Beatriz Tomás amb «Pastís de dolç de llet amb toc de vainilla i canyella» (2n premi).