Una quarantena d’alumnes de batxillerat i ESO participen en la 52 edició de l’olimpíada de matemàtiques a l’UJI

18/01/2016 | SCP

•  olimpiada-matematica olimpiada-matematica

La Fase Nacional es realitzarà a Barcelona. | FOTO: Àlex Pérez

•  olimpiada-matematica olimpiada-matematica2
  •  olimpiada-matematica olimpiada-matematica3

Al voltant de 40 alumnes de batxillerat i de tercer i quart d’ESO dels centres de secundària de Castelló han participat en la fase local de la LII Olimpíada Matemàtica que s'ha celebrat el 15 de gener a la Universitat Jaume I. Els tres finalistes d’aquesta primera fase rebran un diploma i el pagament d’una quota anual de soci-estudiant, per a rebre entre altres beneficis, la revista La Gaceta de la Reial Societat Matemàtica Espanyola.

Per la seua part, la Universitat Jaume I oferirà als tres finalistes, si es matriculen en el curs acadèmic 2016/2017 en una de les titulacions de la seua oferta acadèmica, un premi en metàl·lic al rendiment acadèmic i la possibilitat de participar en el programa Estudia i Investiga a l’UJI, pioner en la universitat espanyola (http://ujiapps.uji.es/serveis/use/base/ujiempren/estuinves/).

Un any més, la Universitat Jaume I de Castelló s'ha convertit en punt de trobada entre l’estudiantat de secundària i les matemàtiques per tal d’escollir quins seran els afortunats que aniran a la Fase Nacional que es realitzarà a Barcelona entre els dies 31 de març i 3 d’abril de 2016.