FEDRA nomena a la llicenciada de l’UJI, Arantxa Barrachina, Ambaixadora regional jove de la Comunitat Valenciana

25/10/2015 | SCP

Arantxa Barrachina, llicenciada en Comunicació Audiovisual i graduada en Periodisme per la Universitat Jaume I, ha sigut nomenada Ambaixadora regional jove de la Comunitat Valenciana per la Federació d'Actors Regionals a Europa (FEDRA).

Els Ambaixadors Regionals Joves (YRE) són estudiants o joves professionals interessats en la cooperació interregional que tenen com a objectiu expandir la comunitat de socis de FEDRA mitjançant la recopilació de 50 agents clau de la seua regió. Per la seua banda, FEDRA donarà suport als projectes dels actors regionals, els acostarà a iniciatives i xarxes europees i identificarà la idoneïtat dels fons europeus.

FEDRA és un centre regional d'intel·ligència amb seu a Brussel·les que reuneix diferents tipus d'actors regionals de tota Europa (pimes, empreses, organismes públics, agències regionals, centres de recerca, instituts acadèmics, etc.). Amb un grup d'experts regionals i temàtics, la missió de FEDRA és informar, educar i ajudar als seus membres i socis per a participar en projectes regionals i interregionals europeus.