Revista d'actualitat 14/10/2021

Notícies de la Universitat Jaume I

La UJI acoge un debate sobre política industrial (Mediterráneo, 14/10/2021)

La Universitat Jaume I acollirà el 20 d'octubre el debat Política Industrial a Europa organitzat conjuntament per Europe Direct Comunitat Valenciana, Europe Direct Castelló, la Jaume I i l'Ajuntament de la capital de la Plana

El coreògraf basc Iker Karrera du al Paranimf de l’UJI l’espectacle ‘No pleasure’ (Castellón Información, 13/10/2021)

La programació cultural de Paranimf de la Universitat Jaume I continua el divendres 15 d’octubre, a les 19.30 hores, amb l’espectacle de dansa No pleasure, de coreògraf basc Iker Karrera, dins del cicle «Dansa a escena» de la Xarxa Espanyola de Teatres

La Armada provincial, dispuesta a tumbar a la élite internacional (Mediterráneo, 14/10/2021)

.La Penyagolosa Trails està a punt de veure la llum després de la seua última edició en 2019, ja que va haver de suspendre's la del 2020 pel coronavirus. Aquest dissabte 16 d'octubre es donarà el tret d'eixida a la CSP (00.00 hores) i a la MiM (6.00 hores) des de la Universitat Jaume I.

Minna Salami, figura clave del feminismo actual, en Castelló (Mediterráneo, 14/10/2021)

L'escriptora Minna Salami, participarà en una xarrada en l'UJI i en la Plaça del Llibre els dies 16 i 17 d'octubre, és considerada figura clau del feminisme actual

Política universitària

El Govern fa el primer pas per homologar títols fora de la UE (el Periódico de Catalunya, 14/10/2021)