Revista d'actualitat 26/04/2021

Notícies de la Universitat Jaume I

La Covid-19 divide los 6 tribunales de la EBAU en 2 centros de la UJI (El Mundo Castellón al Día, 26/04/2021)

La Universitat Jaume I està dissenyant la celebració de les proves de Selectivitat entre el 8 i 10 de juny al campus universitari en les quals s'espera la participació de 2.400 estudiants

La UJI lanza un programa innovador con mentores para mejorar la empleabilidad (Mediterráneo, 26/04/2021)

La Universitat Jaume I impulsarà un itinerari innovador d'acompanyament professional per a ajudar a aconseguir una inserció laboral ajustada. En ell es treballarà en el posicionament en xarxes professionals, simulacions d'entrevistes digitals i accions de mentoring . Finançada per Labora, la desenvoluparà l'Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques de l'UJI, de l'1 de maig al 31 d'octubre.

Naranjada (Mediterráneo, 26/04/2021)

Maribel Beas, responsable de l'Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques que impulsa un programa d'ocupació per a estudiants

¿Distopías, para qué? (El Diario Vasco, 26/04/2021)

Francisco Giménez Mateu, professor de la Universitat Jaume I, reflexiona sobre la distopia i els relats de ficció en els temps actuals