Revista d'actualitat 27/01/2021

Notícies de la Universitat Jaume I

La UJI dará clases `on line' a partir del día 4 sin cancelar exámenes presenciales (Mediterráneo, 27/01/2021)

La Universitat Jaume I, així com la resta d'universitats públiques de la Comunitat, van acordar ahir reduir al mínim la presencialitat en la docència en l'inici del segon semestre.

La UJI dobla positivos pero la tasa de contagio aún es del 3,6% (El Mundo Castellón al Día, 27/01/2021)

Important increment dels casos de possitiu per Covid entre el 11 i 25 de gener a la Universitat Jaume I, passant dels 72 als 149 alumnes contagiats

La FUE UJI impulsará este año las prácticas y suma 2.460 convenios (Mediterráneo, 27/01/2021)

La Fundació Universitat Jaume I Empresa (FUE-UJI) manté més de 2.460 convenis de cooperació educativa amb empreses que acullen estudiants en pràctiques

La FUE-UJI gestiona más de 2.460 convenios de prácticas (El Mundo Castellón al Día, 27/01/2021)

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa gestiona actualment 2.460 convenis de pràctiques extracurriculars dels estudiants i un programa de beques per a titulats

La Cátedra Reciplasa logra dur a terme el 80% de les activitats previstes en 2020 malgrat la pandèmia (SCP, 26/01/2021)

La Universitat Jaume I i l’empresa pública Reciplasa, S. A. han celebrat avui 26 de gener de 2021 la comissió mixta de seguiment de la Càtedra Reciplasa de Gestió de Residus Urbans. La reunió, adaptada a les circumstàncies actuals, s’ha realitzat de manera virtual i ha comptat amb l’assistència del catedràtic de l’UJI i director de la Càtedra, Félix Hernández; el vicerector d’Investigació i Transferència de l’UJI, Jesús Lancis; el president de Reciplasa, Ignasi Garcia; el vicepresident, Salvador Aguilella, i Fernando Albarrán, director tècnic de Reciplasa

La Cátedra RECIPLASA realiza el 80% de acciones previstas pese a la pandemia (El Mundo Castellón al Día, 27/01/2021)

La Universitat Jaume I i RECIPLASA celebrem la reunió de la comissió de seguiment de la Càtedra RECIPLASA de Gestió de Residus Urbans, amb les propostes de programació per a l'any 2021 com els premis de grau i màster i el concurs ¿qué fem amb el fem?

La Cátedra Reciplasa hace el 80% de sus actividades (Mediterráneo, 27/01/2021)

La Universitat Jaume I i l'empresa pública Reciplasa van celebrar ahir la comissió mixta de seguiment de la Càtedra Reciplasa de Gestió de Residus Urbans

La Universitat Jaume I prepara activitats esportives en línia mentre dure el tancament de les instal·lacions esportives (Castellón Información, 26/01/2021)

A partir de dimarts 26 de gener i mentre es mantinga el tancament de les instal·lacions esportives del Servei d’Esports de la Universitat Jaume I, a conseqüència de les últimes mesures adoptades per les autoritats, aquest servei llança el seu projecte «Esports en línia»