Revista d'actualitat 31/12/2020

Notícies de la Universitat Jaume I

Medicaments per al coronavirus (Mediterráneo, 31/12/2020)

Investigadors de la Universitat Jaume I lideren un estudi internacional per a dissenyar molècules capaces de bloquejar l'activitat del virus de la covid-19 H

L'UJI innova en transferència en salut, sostenibilitat i TIC en Espaitec (Mediterráneo, 31/12/2020)

La Universitat Jaume I avança en la innovació de models de transferència en àmbits estratègics per a la ciència i d'elevat interès social com són la salut, la sostenibilitat i les TIC.

La UJI encabeza un estudio de moléculas para detener al virus (Las Provincias, 31/12/2020)

Un estudi internacional liderat per investigadors de la Universitat Jaume I, ha desenvolupat molècules per a bloquejar l'activitat del SARS-CoV-2.

Investigación líder de la UJI contra la Covid (El Mundo Castellón al Día, 31/12/2020)

Investigadors de la Universitat Jaume I lideren un estudi internacional en el qual han dissenyat molècules capaces de bloquejar l'activitat de la SARSCoV-2, amb l'objectiu final de dissenyar medicaments per al tractament de la Covid-19, mitjançant la combinació de mètodes de mecànica quàntica i de mecànica clàssica.

Identificados 23 yacimientos arqueológicos en la Comunitat, uno de ellos del tercer milenio a.C. (Las Provincias, 30/12/2020)

Investigadors de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana han finalitzat la primera fase de l'inventari arqueològic del municipi de Vistabella del Maestrat, en el qual s'han identificat 23 jaciments arqueològics. Un d'ells està datat entre el tercer i el segon mil·lenni abans de Crist, quatre són de l'edat del ferro antic (s. VIII-VI a. C.), cinc del període ibèric (s. VI-I a. C.) i dues d'època romana (s. I a. C.-476 d. C.).

Notícies d'altres universitats