Revista d'actualitat 29/11/2020

Notícies de la Universitat Jaume I

Las cátedras en la Jaume I: el compromiso con la innovación y el desarrollo sostenible (Las Provincias, 29/11/2020)

La Universitat Jaume I de Castelló compta actualment amb 16 càtedres i sis aules d'empresa, que abasten els quatre àmbits de coneixement que s'imparteixen en la universitat: humanitats i ciències socials, ciències jurídiques i econòmiques, ciències experimentals i tecnologia, i ciències de la salut.

ConVIHvir en tiempos de covid-19 (Mediterráneo, 29/11/2020)

Article d'opinió de Cristina Giménez del grup UJI Hàbitat Saludable sobre el Dia Mundial de la Lluita contra la Sida

Santander y la UJI animan a los jóvenes a emprender (Mediterráneo, 29/11/2020)

La plataforma global d'emprenedoria universitària Santander X té obert fins al dia 11 el període d'inscripció per a la XI edició d'Explorer Joves amb Solucions a la Universitat Jaume I

`Roma', de Fellini, al Paranimf de l'UJI (Mediterráneo, 29/11/2020)

Els dies 5 i 6 de desembre es projectarà al Paranimf de la Universitat Jaume I, i dins del cicle «En pantalla gran: centenari Fellini», la pel·lícula Roma

Teatre (Mediterráneo, 29/11/2020)

Al Paranimf de la Universitat Jaume I, l'actor Fernando Cayo presentarà ¡Por todos los dioses! l'1 de desembre

Fernando Cayo dissecciona la (nostra) realitat amb humor (Mediterráneo, 29/11/2020)

¡¡Por todos los dioses!!! , l´obra de l´actor Fernando Cayo es representarà en el Paranimf de la Universitat Jaume I aquest dimarts, 1 de desembre, a les 19.30 hores.

Notícies d'altres universitats

Altres notícies d'interés

Calidad universitaria (El País, 29/11/2020)

Castells: «La pandèmia no afecta el nivell acadèmic» (El Periódico de Catalunya, 29/11/2020)