L’estudianta Diana Miralles participarà en el «Tour c de c» d’agències de publicitat

24/09/2013 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir
  • Diana Miralles diana-miralles diana-miralles

    Diana Miralles és estudianta de quart curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

Diana Miralles, estudianta de quart curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de l’UJI, ha sigut seleccionada en el concurs «Versus 2013» per a participar en el «Tour c de c» d’agències de publicitat organitzat per Club de Creativos.

Els participants de «Versus 2013», estudiants de tot Espanya proposats pels centres docents, havien d’elaborar una proposta de comunicació per a incrementar el trànsit web i, previsiblement, el nombre d’alumnes inscrits en Aomm.tv, una plataforma en línia que ofereix vídeos de classes de ioga i Pilates. Entre els 155 treballs que es van presentar, el jurat va seleccionar 21 estudiants, entre els quals hi ha Diana Miralles.

Els estudiants seleccionats en aquesta competició han rebut com a premi l’accés al «Tour c de c», un programa del Club de Creativos que ofereix a l’estudiantat l’oportunitat de desenvolupar el seu talent creatiu en agències de publicitat prestigioses.

El «Tour c de c» s’inicia a l’octubre amb la visita dels joves seleccionats a les agències. Cada alumne passa per sis agències de Madrid o Barcelona, on ha d’exposar un treball creatiu realitzat a partir d’un brífing. D’aquesta manera, els alumnes confeccionaran una carpeta de treball i podran elegir, segons l’ordre de puntuació obtingut pels seus treballs, l’agència on volen realitzar dos mesos de pràctiques a partir de gener.
 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions