L’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I ha organitzat una nova edició de la Fira d’Empreses per tal d’apropar l’entorn empresarial a l’estudiantat del centre.
La vicerectora d'Estudiantat i Vida Saludable, Mamen Pastor, i la directora de l’ESTCE, Ana M. Piquer, han inaugurat la Fira, que enguany ha comptat amb la participació de 28 empreses de l'entorn socioeconòmic de Castelló.
La vicerectora ha agraït la presència activa de les empreses i grups empresarials que han participat a la Fira i ha destacat la importància de realitzar accions com aquesta perquè «la relació amb les empreses fomenta la transferència de coneixements i la creació de valor, tant per a la Universitat com per al teixit empresarial. Així, aquesta col·laboració impulsa la innovació, el desenvolupament econòmic del territori i prepara al nostre estudiantat per a les demandes del mercat laboral actual».
La Fira d’Empreses té com a objectiu facilitar a l'estudiantat de les titulacions de l’ESTCE el contacte directe amb les empreses, per tal que es puguen informar de primera mà sobre el perfil que busquen, les seues necessitats de personal o els mètodes de selecció. Així mateix, l’estudiantat pot explicar a les empreses en què consisteix la seua formació tant de grau com de màster, a més de mostrar els seus interessos professionals.
Les persones interessades també han pogut deixar els seus currículums o enviar-los mitjançant la pàgina web de la Fira d'Empresas de l'ESTCE: http://empresesestce.uji.es.
A més, aquesta edició ha inclòs diferents activitats prèvies a la Fira: dos tallers per a millorar el currículum de l’estudiantat, organitzats per l'Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques, i una xarrada sobre LinkedIn impartida per Borja Rodrigo Morales, consultor en LinkedIn estratègic per a empreses B2B – industrials, organitzada dins de les accions de l’Aula Vittoriano Bitossi d'Innovació Sostenible.