Èxit de participació en la Jornada de Portes Obertes «En família a l’UJI» amb una assistència de 1.000 persones

03/04/2023 | SCP

El campus de Riu Sec va acollir dissabte 1 d’abril de 2023 una nova edició de la Jornada de Portes Obertes «En família a l’UJI» en la que de nou hi ha hagut un èxit de participació, donat que les 1.000 places disponibles es van cobrir en un temps record una volta oberta la inscripció.

La jornada, organitzada pel Vicerectorat d’Estudiantat i Vida Saludable de la Universitat Jaume I a través de la Unitat d’Orientació, està dirigida a pares, mares i estudiantat de 3r i 4t d’ESO, batxillerat i de cicles formatius de grau superior amb l’objectiu de donar a conèixer tota l’oferta acadèmica de graus de l’UJI, així com les instal·lacions i serveis que ofereix la universitat pública de Castelló per a facilitar el procés de presa de decisions de l’estudiantat preuniversitari.

En aquesta ocasió les persones participants procedien de les províncies de Castelló, València, Alacant, Barcelona, Tarragona, Terol, La Rioja i Illes Balears i també de fora d'Espanya concretament de França.

El programa de la jornada es va iniciar amb la recepció de les famílies assistents al Paranimf, seguit d'una presentació institucional i xarrada informativa i d’orientació. A continuació, els participants van poder escollir entre set itineraris diferents classificats per centres: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (tres itineraris), Facultat de Ciències Humanes i Socials (dos itineraris) o Facultat de Ciències de la Salut. D’aquesta manera, les persones van poder conèixer l’oferta formativa del centre escollit i visitar les seues instal·lacions.

La jornada es va tancar amb visites a la Biblioteca, el Servei d’Esports i la residència d’estudiantat i una sessió per a resoldre dubtes de manera personalitzada a Infocampus.