La web de l’UJI es manté en el top 100 d'Internet a Espanya La Jaume I, al lloc 31, és l’única universitat amb presència en el llistat dels 100 espais webs més recordats pels internautes

20/03/2023 | SCP

La web de la Universitat Jaume I de Castelló (www.uji.es) se situa un any més en el top 100 d'Internet a Espanya, segons es desprèn de la 25a enquesta a Navegants en la Xarxa elaborada per l'Associació per a la Recerca de Mitjans de Comunicació (AIMC). Així, la pàgina de l’UJI continua entre les cent primeres webs que més recorden haver visitat els internautes. En concret, se situa en el número 31, millorant la 57a posició de l’edició anterior. A més, és l’única universitat en aquest top 100.

La 25a Enquesta a Usuaris d'Internet, Navegants en la Xarxa, realitzada per AIMC, és l'estudi  sobre l'ús d'Internet que compta amb major trajectòria i la mostra més àmplia del mercat a Espanya. Té com a propòsit conèixer amb detall el perfil de l'internauta, així com els seus hàbits en la utilització d'Internet, i oferir una visió actualitzada del panorama d'Internet. L’estudi en aquesta ocasió ha aconseguit un total de 18.801 respostes vàlides entre octubre i desembre de 2022.