L’equip Voyager-1 guanya la Lliga de Debat Universitària de l’UJI

10/03/2023 | SCP

L’equip Voyager-1, format pels estudiants Joel Soler Lozano, Inés Filipa Martins Faria i Alicia Montagud Teijelo ha guanyat la Lliga de Debat Universitària de la Universitat Jaume I en imposar-se en la final a l’equip Fills de Déu. El jurat ha escollit com a millor orador Pau Montoliu Ruiz, integrant de l’equip Sputnik-1.

La Lliga de Debat Universitària, que ha tingut lloc del 6 al 8 de març de 2023, ha comptat amb la participació de cinc equips: Voyager-1, Fills de Déu, Sputnik-1, Tombats al Sol i El Betis, que han hagut de debatre sobre el tema proposat per a enguany: «És sostenible el turisme?».

Entre l’estudiantat que ha participat en la fase local i que ha realitzat la formació s’ha conformat l’equip que representarà l’UJI en la fase final de la Lliga de Debat de la Xarxa Vives, que se celebrarà a la Universitat de València del 27 al 30 de març.

L’equip definitiu estarà format per Joel Soler Lozano, del Grau en Matemàtica Computacional; Alicia Montagud Teijelo, de Medicina; Juan Vicente Sancho Ferrer, d’Història i Patrimoni; Saida Rehane González, de Dret; Pau Montoliu Ruiz, de Finances i Comptabilitat, i Andreea Alexandra Adriana Prodan, de Criminologia i Seguretat.