Prop de 3.200 alumnes de secundària visiten l’UJI en les Jornades de Portes Obertes

21/02/2023 | SCP

Un total de 3.179 alumnes de secundària de 59 centres educatius de les províncies de Castelló i València han visitat la Universitat Jaume I durant les tres sessions de les XXXII Jornades de Portes Obertes celebrades els dies 7, 15 i 21 de febrer de 2023.

Organitzades per la Unitat d’Orientació i el Vicerectorat d’Estudiantat i Vida Saludable, les Jornades han donat a conèixer a l’estudiantat d’ensenyament secundari el campus de la universitat pública de Castelló i els graus que s’imparteixen a l’UJI, així com informació sobre les proves d’accés, matrícula i beques.

A més, enguany com a novetat, s’han realitzat una sèrie de xarrades a la Casa de l’Estudiantat per a informar sobre diferents serveis i programes de la universitat, com ara les accions en matèria de diversitat afectivosexual i de gènere o davant situacions d’assetjament sexual i violència masclista, els programes d’intercanvi i mobilitat per a estudiar a l’estranger, les opcions de voluntariat a l’UJI, les funcions del Consell de l’Estudiantat, les accions per a millorar les competències d’ocupabilitat i inserció laboral, o el programa «Estudia i investiga» que permet a l’estudiantat incorporar-se a grups de recerca des de primer curs de grau.

En general, les xarrades sobre els graus que han tingut més assistència han sigut Infermeria, Medicina, Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport i Psicologia.