El Màster en Comunicació de l'UJI obri les seues últimes places de matrícula amb una trobada en el metavers El títol oficial ofereix tres especialitzacions íntegrament en línia

26/09/2022 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

El Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació de la Universitat Jaume I ha obert les seues últimes places de matrícula per al curs 2022-2023 abans de l'inici de les classes, previst per a la setmana del 10 d'octubre. L’alumnat interessat a cursar aquest títol oficial, que s'imparteix íntegrament de manera en línia, pot inscriure's en la web www.mastercomunicacion.uji.es i les sol·licituds s'aniran resolent en rigorós ordre d'arribada, per la qual cosa en cas d'estar interessat és convenient fer-ho al més prompte possible. Amb la finalitat d'oferir informació sobre l'organització d'aquest estudi oficial de postgrau, la coordinació ha organitzat una sessió de presentació per a dijous que ve, 6 d'octubre, a les 19 hores, que en aquesta ocasió es desenvoluparà en el metavers. Per a poder participar en la trobada, és necessari haver-se inscrit prèviament a través del formulari que s'ha habilitat a aquest efecte en la web del màster.

La realització de la presentació en el metavers s'inscriu dins de la dinàmica del màster de combinar una formació teòrica amb l'exercici pràctic de les últimes tendències en el camp de la comunicació. No obstant això, per a aquelles persones que no disposen de l'equipament necessari per a participar en la presentació en el metavers s'oferirà la possibilitat de fer un seguiment de la sessió a través d'un sistema de videoconferència convencional.

En aquest curs 2022-2023, el Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació arriba a la seua 16a edició, amb el que se situa com el màster oficial en comunicació més veterà de la Comunitat Valenciana i un dels que acumulen més edicions en el seu àmbit a escala nacional i internacional. Cada any el màster en Comunicació de l'UJI atrau estudiants de tot Espanya i Llatinoamèrica, així com professionals i treballadors que busquen una formació acadèmica que els ajude a adaptar-se a un entorn tan canviant com el de la comunicació.

El màster en Comunicació de l'UJI ofereix tres itineraris formatius, tots tres en línia, amb la finalitat de donar resposta a les exigències del mercat laboral i facilitar la inserció laboral dels titulats i titulades. Així, els estudiants poden elegir entre la línia en Direcció Estratègica de la Comunicació, que està orientada per a treballar en el futur com a directors de Comunicació o tècnics especialistes en gabinets de comunicació en empreses o institucions; la línia en Creació i Producció Transmèdia, que s'orienta per al treball com a director, guionista o productor en el nou entorn audiovisual transmèdia; i la línia en Periodisme i Comunicació Política en l'Era Digital, que s'orienta per al treball com a periodista, cap de secció, redactor cap o director, tant per a mitjans convencionals com en línia, amb especial èmfasi en l'impuls de nous projectes basats en el periodisme emprenedor en l'àmbit polític nacional i internacional.
 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions