L’UJI rep un premi de la Setmana Europea de la Mobilitat de la Comunitat Valenciana pel projecte del Jardí del Temps

20/09/2022 | SCP

La Universitat Jaume I ha rebut un dels guardons de la VII Edició dels Premis de la Setmana Europea de la Mobilitat 2022 de la Comunitat Valenciana pel projecte del Jardí del Temps, el qual convertirà l’espai situat entre la Facultat de Ciències Humanes i Socials i l’edifici d’Esports, pensat fins ara per als cotxes, en una zona verda de 10.000 metres quadrats més saludable i amable per a la comunitat universitària.

Concretament, l’UJI ha sigut guardonada per la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat amb el segon premi en la categoria d’institucions, organitzacions i altres entitats per aquest espai que serà, una vegada finalitzen les obres que s'estan duent a terme, la segona zona verda més important del campus.

Amb aquesta actuació s’ampliarà la biodiversitat del campus, es millorarà l’accés i la visibilitat de les instal·lacions esportives, i es reordenarà la mobilitat amb l'eliminació del trànsit rodat en aquest tram de vial, la qual cosa repercutirà també en l’augment de la seguretat viària.