07/10/2022 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, el representant del patronat de la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, Ernesto Tarragón Cros, i la vicerectora d’Estudiantat i Vida Saludable, Mamen Pastor, han fet lliurament de 17 ajudes per a cursar a l’UJI estudis de postgrau corresponents al curs acadèmic 2021-2022, gestionades per la Fundació General de l'UJI.

La rectora de l’UJI ha felicitat l’estudiantat beneficiari de les beques, al qual ha encoratjat a aprofitar aquest suport per a créixer personalment, intel·lectualment i professionalment. A més, ha agraït a la Fundació el seu compromís social i aposta pel talent i ha destacat «la importància de garantir l’accés a la universitat a totes les persones i que ningú es quede enrere; per això, des de l’UJI continuarem treballant per a enfortir el pla propi de beques i ajudes perquè arriben a més gent». Finalment, Eva Alcón ha subratllat l’aposta de l’UJI per adaptar l’oferta d’estudis per tal que responga a les necessitats del teixit social, les inquietuds de l’estudiantat i les demandes del teixit productiu.

Per la seua part, el representant del patronat de la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, Ernesto Tarragón Cros, també ha donat l’enhorabona a l’estudiantat guardonat i ha assenyalat que «és un gust poder repartir oportunitats a persones que s’inicien en el món de la investigació i que realitzen estudis de màster» i els ha animat a gaudir d’aquest camí.

Renovació del conveni per al curs 2022-2023
La Fundació Balaguer-Gonel Hermanos i l’UJI també han renovat el conveni per a continuar el programa de beques en el curs 2022-2023, que té una dotació de 15.000 euros. Aquest ajuda es destina a satisfer totalment o parcial la matrícula d’estudiantat de la província de Castelló o que hi resideix.

A més, la Fundació també destinarà 12.500 euros per a ajudes de viatges per a estudiantat matriculat en segon curs o posteriors en programes de doctorat de l’UJI en el curs 2022-2023. L’ajuda es destinarà a fomentar la mobilitat de l’estudiantat amb l’objectiu d’incrementar la internacionalització dels programes.