470 estudiants realitzaran la convocatòria extraordinària de les PAU a l’UJI Els exàmens tindran lloc a la Facultat de Ciències Humanes i Socials els dies 5, 6 i 7 de juliol

30/06/2022 | SCP

Un total de 470 estudiants de la província de Castelló s’han matriculat per a examinar-se de les proves d'accés a la universitat (PAU) en la convocatòria extraordinària de 2022 que tindrà lloc del 5 al 7 de juliol a la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I en horari de matí (a les 9:30 hores) i de vesprada (a les 15:30 hores).

Del total d’alumnes inscrits, 373 ho han fet en la fase obligatòria i 97 només en la fase voluntària.

La publicació de les notes en la web serà el 13 de juliol a partir de les 17 hores. Com en convocatòries anteriors, les peticions de revisions d’exàmens es podran fer a través d’un formulari web els dies 15, 18 i 19 de juliol.

Cal recordar que el termini de preinscripció per a accedir a la universitat finalitza el divendres 8 de juliol a les 14 hores.