La Càtedra UBE de Plàstics Sostenibles estrena web i comença la seua activitat a les xarxes

30/06/2022 | SCP

La Càtedra UBE de Plàstics Sostenibles de la Universitat Jaume I, després d'uns mesos dedicats al disseny i preparació de la seua programació anual, comença les activitats públiques a Internet amb la creació de la seua pàgina web http://www.catedraplasticossostenibles.uji.es i els seus comptes en xarxes socials.

Amb això, la Càtedra inicia la seua tasca en l'àmbit de la divulgació i la transferència de coneixement en el camp de la sostenibilitat dels materials plàstics. Es tracta de la primera fita en aquest àmbit dins del pla d'activitats elaborat per a aquest any 2022. En aquest sentit, es busca que la pàgina web siga, juntament amb les xarxes socials, el principal canal per a difondre la tasca feta per la càtedra, a més de ser una eina fonamental per a divulgar coneixement científic sobre la temàtica dels plàstics i la seua sostenibilitat mediambiental.

Una altra de les funcions de la web i els comptes a les xarxes socials és donar difusió a l'organització d'activitats per part de la Càtedra. Així, un dels principals actius de la web és la secció d'activitats, relacionades amb els plàstics sostenibles i on s'indicaran periòdicament les diferents activitats que des de la Càtedra es promoguen.

Entre les activitats i projectes en què la Càtedra treballa actualment es troben la creació del Premi UBE de Sostenibilitat dels Plàstics, amb el llançament de la seua primera edició, i la realització d'un seminari amb empreses i agents rellevants del sector del plàstic. A més, la Càtedra, en el seu interès per encoratjar i promoure el talent dels joves investigadors, té previst dins del seu pla d'activitats, convocar pròximament una beca d'iniciació a la investigació per a estudiantat de la universitat pública de Castelló, amb l'objectiu principal d'apropar l'alumnat a la investigació en aquest camp del coneixement.