El Consell d’Universitats concedeix a l’UJI l’acreditació institucional de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals

27/06/2022 | SCP

El Consell d'Universitats ha concedit l'acreditació institucional a l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) de la Universitat Jaume I i, a més, ha acordat la inscripció d'aquest procés d'acreditació en el Registre d'Universitats, Centres i Títols.

Amb aquesta acreditació conclou un procés per al qual va ser necessari certificar la implantació del Sistema d'Assegurament Intern de la Qualitat a l'ESTCE d'acord amb el model AUDIT. «L'obtenció de l'acreditació institucional per a l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals mostra el compromís d'aquest centre i de la Universitat amb la qualitat de la seua docència», ha destacat el vicerector de Planificació Econòmica i Estratègica, Modesto Fabra.

La Universitat Jaume I és la sisena universitat pública i la vuitena, si es compten les privades, de l'estat espanyol, que obté l'acreditació institucional d'algun dels seus centres.

L'acreditació institucional es va establir pel Reial decret 420/2015, de 29 de maig, com una alternativa al model d'acreditació de títols universitaris oficials de grau i màster. El més recent RD 640/2021 reforça l'acreditació institucional i l'amplia als programes de doctorat.