El programa de visites al campus de l’UJI rep aquest curs acadèmic 2.367 visitants

20/05/2022 | SCP

La Universitat Jaume I ha finalitzat el programa de visites al campus d’aquest curs acadèmic amb un total de 2.367 visitants a les instal·lacions del campus del Riu Sec.

La vicerectora d’Estudiantat i Compromís Social, Inmaculada Rodríguez, ha sigut l’encarregada de clausurar aquesta edició del programa amb el reconeixement al personal implicat. L'han acompanyat a la taula les dues entitats patrocinadores del Programa, Gimecons i Becsa, que han estat representades per Jorge Cubero, director general de Gimecons, i Francisco José Vea, director d'innovació i noves tecnologies de Becsa (Simetría Grupo).

Aquest curs, marcat per la pandèmia, el programa ha acabat amb 46 visites, principalment de centres educatius de la ciutat de Castelló.

En l’acte, Inmaculada Rodríguez ha destacat que «és important seguir amb aquestes visites per a donar visibilitat a la nostra universitat, i perquè la ciutadania conega les instal·lacions que té al seu abast». La vicerectora també ha donat les gràcies al voluntariat que ha col·laborat en el desenvolupament del programa, i a tots els membres de la comunitat universitària «perquè han fet possible que l’UJI arribe a més persones».

El programa de visites al campus té com a finalitat donar a conèixer la Universitat Jaume I, les titulacions que s’hi imparteixen i les instal·lacions pròpies. El programa es crea a partir de la creixent sol·licitud de centres i entitats que volen incloure entre les seues activitats educatives una visita a l’UJI, siga de forma genèrica o vinculada a continguts de determinades assignatures.