Estudiantat del Màster en Sistemes Intel·ligents de l’UJI arriba a la final de la competició d’analítica de dades UniversityHack de Cajamar

06/05/2022 | SCP

L’equip Los Isleños, format pels estudiants Yoelvis Moreno Alcayde i Aldan Jochino Jay Cuervo del Màster en Sistemes Intel·ligents de la Universitat Jaume I, ha aconseguit arribar a la final del UniversityHack de Cajamar, una de les competicions d'analítica de dades més importants d'Espanya dirigida a estudiantat de centres formatius en Data Science del territori nacional.

Un total de 24 centres han participat en la competició per a resoldre un dels dos reptes plantejats: el Cajamar Water Footprint, relacionat amb la gestió intel·ligent i sostenible de l’aigua, i l’Armira Pharma Visualization, sobre visualització de dades de negoci.

Després d’una fase local desenvolupada al centre, els participants van tindre l’oportunitat de millorar el seu treball en la fase nacional, a partir de la qual s’han seleccionat els tres millors treballs de cada categoria. Concretament, en el repte Cajamar Water Footprint han quedat finalistes, a més de l’UJI, els equips Violines de la Universidad Complutense de Madrid i MBIGDVIU de la Universitat Internacional de València.

Quant al repte Armira Pharma Visualization els finalistes són Team Origin de la Universitat Politècnica de València, Datahackers de la Universitat Complutense de Madrid i Storytellers de la Universitat Politècnica de Madrid.

Els equips que han arribat a la final hauran de defensar els seus projectes en un esdeveniment que tindrà lloc el pròxim 10 de maig, a les 19 hores, en el Dom de la Universitat Politècnica de Madrid.