La Universitat Jaume I participa en la Nit de l’Art de Castelló amb diverses activitats

18/05/2022 | SCP

La Universitat Jaume I participa en la Nit de l’Art de Castelló, que se celebra el 13 i 14 de maig, amb diverses activitats entre les quals hi ha un programa de ràdio en directe, concerts de la Big Band UJI i la Banda UJI, instal·lacions interactives, intervencions artístiques, performances o exposicions de l’Imaginària Photography Festival.

L'emissora universitària, Vox UJI Ràdio, realitzarà un programa radiofònic especial divendres 13 de maig, de 18 a 21 hores, des de la plaça de l'Hort dels Corders, en el qual s’entrevistarà a participants de la Nit de l’Art. El programa es podrà escoltar en línia a través de la web de l'emissora www.radio.uji.es

En l’àmbit musical, la Big Band UJI oferirà una actuació a la Llotja del Cànem divendres 13, a les 19.30 hores, amb David Pastor (trompeta), Toni Porcel (fliscorn), Fran Conde (saxo tenor), David Marín (teclats), Jose Aimir (baix) i Quini Bañuls (bateria). A més, la cloenda de la Nit de l’Art comptarà dissabte 14, a les 22.30 hores, amb l’espectacle de la Banda UJI amb Essència Rock, a la plaça de l’Hort dels Corders.

D’altra banda, els assistents a la Nit de l’Art podran gaudir de les exposicions de l’Imaginària Photography Festival que es mostren en diferents espais de la ciutat com ara Renascence, de Rocío Bueno, a la Llotja del Cànem; o les propostes Antes del glamour, de Marta Areces, Ansia, de David Arrias, 144, d’Andres Glez, o Kitsune, de Cristina López-Dóriga Juanes, al Menador espai cultural.

A més, el vestíbul de la Llotja del Cànem acollirà durant les dues jornades la instal·lació interactiva de José Carlos Nievas titulada «No future» i el Menador espai cultural albergarà la performance «Interferencias en el paisaje» de NoDOS(3), el 13 de maig a les 20.30 hores, i la intervenció artística «Ací;Avui» de Belén García de Mateos i d’Amadeu Marín, el 14 de maig a les 19.30 hores.

Més informació: http://www.nitdelartcastello.com/