Concentració per la pau i en solidaritat amb el poble ucraïnès

01/03/2022 | SCP

La comunitat universitària ha realitzat aquest migdia una concentració per la pau i en solidaritat amb el poble ucraïnès a la porta de l’edifici de Rectorat de la Universitat.

La rectora de l’UJI, Eva Alcón, i l’estudiant ucraïnesa del Màster Universitari en Ensenyament i Adquisició de la Llengua Anglesa en Contextos Multilingües Natalia Kholodova han llegit un comunicat en valencià i ucraïnès, respectivament.

En el comunicat, l’UJI mostra el seu suport al poble ucraïnès davant la situació dramàtica que està vivint i reitera el seu compromís amb la cultura de la pau i la defensa dels valors europeus fonamentals de la llibertat, el respecte als drets humans i la democràcia. Així mateix, expressa el seu rebuig a la guerra i demana que la via diplomàtica torne a ocupar el lloc que li correspon com a via de resolució de conflictes.