Els responsables de l'àrea d'emprenedoria de l'aliança europea d'universitats EDUC visiten la Universitat Jaume I

30/11/2022 | SCP

Gmail

La Càtedra INCREA ha rebut la visita dels responsables del projecte europeu European Digital UniverCity EDUC, en l'àrea d'emprenedoria, amb la finalitat de conèixer els serveis i activitats que realitza la universitat en aquest àmbit. Sujal Chouhan, responsable d'emprenedoria en el projecte EDUC, i Anne Sophie Brault, encarregada de l'àrea de comunicació, tots dos de la Université de Rennes 1, i Cécile Bauer, directora de Pépite Bretagne, el centre per a la innovació, transferència i emprenedoria en les universitats de Bretanya, han conegut de primera mà les accions que es duen a terme en la Universitat.

EDUC és una aliança estratègica entre universitats de diferents països europeus l'objectiu de les quals és la col·laboració estructural i sostenible en tots els nivells de la universitat, així com el desenvolupament d'escenaris d'aprenentatge i mobilitat innovadors i inclusius.

Durant la visita, els responsables de l'àrea d'emprenedoria d'EDUC s'han reunit amb el vicerector d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica, David Cabedo; la directora d'Innovació i Emprenedoria i directora de la Càtedra INCREA María Luisa Flor, i els responsables dels serveis orientats a afavorir l'emprenedoria i la creació d'empreses en l'UJI. També s'han reunit amb el director del Parc Científic i Tecnològic (Espaitec), Juan Antonio Bertolín, i amb els representants de SECOT Castelló, Jose Daniel Zaragozá, Álvaro Remolar, Juan José Montoro i José Joaquín Vivas.

D'altra banda, el director de l'Oficina de Relacions Internacionals, Fermín Mallén Broch, els ha mostrat el campus. Així mateix, els estudiants i professors responsables dels equips UJI MotorSport, UJI Hand i UJI Electric Racing Team del programa UJI Lab Innovació han presentat el programa i els han ensenyat les instal·lacions on treballen en els prototips de moto, cotxe i mà amb els quals van participar en les competicions universitàries.

La jornada ha finalitzat amb la visita a l'Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic, on Ismael Rodríguez, el seu director, els ha explicat les tasques que realitzen en matèria de transferència del coneixement a les empreses de l'entorn socioeconòmic de la universitat i l'impuls que des d'aquesta oficina es dona a la creació d'empreses en l'àmbit universitari o (spin-off).

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions