El Màster en Tecnologia Ceràmica de la Universitat Jaume I inaugura el curs 2022-2023

21/10/2022 | SCP

La vicerectora d'Estudis i Formació Permanent de la Universitat Jaume I, Isabel García Izquierdo, va inaugurar ahir, 20 d'octubre de 2022, el Màster en Tecnologia Ceràmica de la Universitat Jaume I 2022-2023 en presència dels directors d'aquest postgrau, José Luis Amorós i José Gustavo Mallol, així com de Carlos Cabrera, president executiu de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa (FUE-UJI) i d'Antonio Blasco, fins fa poc CEO del grup empresarial ALTADIA, qui va pronunciar la lliçó inaugural. En el mateix acte també es va fer lliurament dels diplomes a l'alumnat del Curs d'Expert/a en Processament de Materials Ceràmics.

La inauguració, celebrada en la sala d'actes de l'edifici de l'Escola de Doctorat i Consell Social de la Universitat Jaume I, va comptar també amb la presència de representants de les institucions patrocinadores i d'empreses, així com del professorat del mateix màster.

La vicerectora Isabel García Izquierdo va incidir en el fet que «aquest Màster en Tecnologia Ceràmica és una mostra clara del compromís per part de la Universitat de donar resposta a la demanda de perfils qualificats, que tanta falta fan per a dotar les plantes de fabricació ceràmica de personal que conega i es forme de manera integral en tot el procés ceràmic».

El Màster en Tecnologia Ceràmica, títol de postgrau propi de l'UJI, compta en aquesta edició amb més de 20 alumnes, dels quals alguns són estrangers i segueixen les classes en format en línia des de països com Colòmbia, el Perú, Mèxic, Portugal, el Brasil i Bolívia.

Més informació sobre el Màster en Tecnologia Ceràmica en: www.fue.uji.es/tecnologia-ceramica