L’UJI presenta les iniciatives de la Càtedra l’Alcora d’Investigació Musical i Qualitat de Vida en el festival musical Ultrasons

03/11/2022 | SCP

La Càtedra l’Alcora d’Investigació Musical i Qualitat de Vida de la Universitat Jaume I va participar el passat 23 d’octubre en el festival musical alcorí Ultrasons, amb una presentació de les accions que du a terme, de la mà de la seua directora i professora de l’UJI Ana M. Vernia. En l’acte, que va comptar amb l’assistència de la regidora d’Assumptes Socials, Tica Pons, entre altres membres de la corporació municipal, es van mostrar algunes de les activitats del projecte de la Càtedra «Músicas para la vida» i es van realitzar dinàmiques amb els assistents d’expressió rítmica i corporal, reacció auditiva, coordinació i cant.

En la presentació, Vernia va recordar la preocupant situació mundial pel que fa a la salut mental i va posar en valor el poder de la música, destacant la connexió amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible i el seu valor educatiu en tots els nivells. En aquest sentit, la directora de la Càtedra va reivindicar més suport  i reconeixement cap a l’educació i formació musical. Per la seua part, Pons va agrair a la Universitat Jaume I la seua implicació i va reiterar el compromís de l’Ajuntament de l’Alcora amb aquest tipus de projectes.