L’UJI dona la benvinguda a l’estudiantat internacional de màster

21/10/2022 | SCP

Gmail

La Universitat Jaume I ha celebrat un acte de benvinguda per a l’estudiantat internacional de postgrau que s’ha matriculat per primera vegada en algun dels màsters oficials que ofereix la universitat pública de Castelló.

Aquest curs acadèmic, un total de 239 estudiants estrangers de 51 nacionalitats diferents cursaran estudis de màster a l’UJI. El país del qual prové més estudiantat estranger és Colòmbia, amb 27 estudiants, seguit de la Xina i Romania, amb 23 cadascun.

En la sessió, que s’ha realitzat tant de manera presencial com virtual, s’ha oferit informació general sobre els serveis del campus, l’aula virtual, l’eina d’informació i gestió en línia de l’UJI, els diferents tràmits administratius que ha de realitzar l’estudiantat, així com informació d’utilitat sobre la ciutat de Castelló.

L’acte ha estat coordinat des del Welcome Desk de l’Oficina de Relacions Internacionals.

Fotografies

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions