L'egressada de l'UJI Sara Fernández Buendía, millor estudiant d'Espanya de Psicologia, segons el rànquing de la SEDEA El rànquing nacional de la Societat Espanyola d'Excel·lència Acadèmica ha seleccionat un total de vuit estudiants de la Universitat Jaume I

27/01/2022 | SCP

•  ranquing-SEDEA Joaquin-Gonzalez-Alvarez

Joaquin Gonzalez Alvarez

•  ranquing-SEDEA CarlosFossi

Carlos Fossi

•  ranquing-SEDEA Sara_Fernandez_Buendia_21DLL050

Sara Fernández Buendía

L'egressada del Grau en Psicologia de la Universitat Jaume I Sara Fernández Buendía ha sigut seleccionada com la millor graduada d'Espanya en aquesta titulació pel Rànquing Nacional 2021 que elabora la Societat Espanyola d'Excel·lència Acadèmica (SEDEA).

Sara Fernández va obtindre el Premi Extraordinari Final Grau, que l'acreditava com a millor estudiant de la seua promoció durant els quatre cursos de la titulació. També va participar en el programa «Estudia i investiga», que permet a l'estudiantat integrar-se en un grup d'investigació durant els seus estudis. A més, ha cursat el Màster en Psicologia General Sanitària a l'UJI i, actualment, està realitzant el doctorat en aquesta universitat.

Cal destacar que altres tres egressat que han cursat estudis a la Universitat Jaume I s'han situat entre els 10 millors de les seues respectives titulacions. Concretament, Fátima Gómez Cáneba ha quedat tercera en Traducció i Interpretació; Jaume Luis Gómez està en la cinquena posició en Enginyeria Industrial, i Óscar Navarrete Aliaga ocupa el seté lloc en Química.

A més, també han aconseguit formar part d'aquest llistat d'estudiants destacats Vanessa Gumier García, en Traducció i Interpretació; Carlos Fossi, en Enginyeria Mecànica; Paula García Montón, en Dret, i Joaquín González Álvarez, en Enginyeria Informàtica.

Sobre la SEDEA

La Societat Espanyola d'Excel·lència Acadèmica és una entitat d'àmbit nacional la missió principal de la qual és identificar i acreditar els millors graduats del país, posant-los en valor i contribuint des de múltiples enfocaments al seu èxit laboral.

A través d'aquest rànquing, la SEDEA selecciona els millors universitaris i universitàries d'Espanya en cada carrera, que reben un certificat acreditatiu. El comité d'avaluació, format per catedràtics i catedràtiques, personal investigador i reconeguts experts i expertes de diferents universitats del país, valora tant la nota mitjana de l'expedient acadèmic com altres mèrits curriculars com ara matrícules d'honor, premis i distincions, beques aconseguides per mèrits acadèmics, cursos, idiomes, publicacions, ponències en congressos, etc. El número de seleccionats per a cada titulació correspon a entre un 1% i 2% d'egressats a escala nacional per a cada carrera.