Infoware, l'empresa d'Espaitec que desenvolupa solucions informàtiques 360º La companyia, instal·lada en Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I, aporta al mercat solucions informàtiques en totes les àrees: disseny web, aplicacions web, programació i desenvolupament de programari propi

25/01/2022 | SCP

Infoware és una firma tecnològica que dissenya i programa apps per a web i dispositius mòbils, botigues virtuals i també desenvolupa programari a mesura de l'usuari. L'empresa també presta un servei de manteniment informàtic integral destinat especialment per a pimes, oferint als seus clients consultoria informàtica, auditoria de seguretat, instal·lació i manteniment de xarxes entre altres serveis.

La tecnològica castellonenca destaca per les solucions integrals que aporta a tots els seus projectes, basades principalment en un experimentat equip de programadors especialitzats en el disseny i desenvolupament de programari corporatiu. Un altre dels aspectes que distingeix Infoware és que la programació sempre està orientada al SEO (Search Engine Optimization), és a dir, al posicionament en cercadors juntament amb un disseny adaptatiu responsive, que permet visualitzar la pàgina web en tots els dispositius, tant mòbils com ordinadors de taula, d'una forma òptima.

Infoware ha realitzat projectes per a clients de diferents sectors empresarials, com ara clubs esportius (Tau Castelló i L’Illa Grau Voley), automoció (Momoven i +Taller) i mitjans de comunicació (Consultavet). En tots ha desenvolupat solucions 360º implementant un disseny i programació ad hoc per a cada iniciativa.

La firma castellonenca forma part de l'ecosistema innovador i tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló des d'abril de 2021 i s'integra en Espaitec, un lloc únic per al creixement i acceleració empresarial a la província de Castelló.