La firma d’Espaitec CloudAPPi arriba a Colòmbia després d'iniciar la seua expansió a Llatinoamèrica durant 2020

19/01/2022 | SCP

L'empresa CloudAPPi, amb seu a Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló, especialitzada en l'àmbit de les API i Cloud, amplia mercat a Llatinoamèrica amb l'obertura de la nova seu de la companyia a Colòmbia. D’aquesta manera, es consolida com una de les empreses que aposta decididament per la transformació digital, liderant la integració amb API tant a Espanya com a escala internacional.

L'arribada al mercat de Colòmbia se suma al creixement exponencial que desenvolupa la firma des de l'any 2015. L'obertura d'aquest nou emplaçament juntament amb les actuals ubicacions de Castelló, Madrid, el Perú i Mèxic permetran que CloudAPPi seguisca reconegut com a partner preferencial en els desafiaments tecnològics que suposa la transformació digital en els pròxims anys.

Les claus que han fet possible aquesta expansió són l'experiència adquirida i el coneixement de CloudAPPi en APIficació i agilisme, les metodologies més rendibles per a abordar la transformació digital en les empreses, sense importar la seua grandària o dimensió. Cal destacar els projectes realitzats per a companyies tan rellevants com Banco Santander, Naturgy, Aegon, RSI o Acciona Mobility.

L'obertura cap a nous mercats internacionals va començar amb el suport d’Espaitec en 2020, iniciant les primeres converses i explorant les vies de col·laboració conjunta amb el Centre d'Innovació de la Universitat Pontifícia del Perú. A partir d'aquest moment, la firma ha continuat creixent i enfortint la seua presència a Llatinoamèrica amb les cinc seus actuals.

L'expansió cap a nous mercats internacionals compta amb el patrocini de la Comunitat APIAddicts i amb el suport d’Espaitec, contribuint a la formalització de CloudAPPi LATAM en la Cambra de Comerç d’Ibagué (Colòmbia).

Segons indica el CEO de CloudAPPi, Marco Antonio Sanz, s'espera que «a curt termini la companyia continue enfortint les seues cinc seus i continue creixent en els sectors on és present. A més, gràcies a l'experiència en innovació tecnològica de CloudAPPi es desenvolupen nous projectes com el llançament de la preacceleradora que estem creant».

CloudAPPi

CloudAPPi és una companyia innovadora que lidera l'àmbit de les plataformes de gestió d’API i la ciberseguretat, que ajuda al sector empresarial en la seua transformació digital a través de les API i també a emprenedors en la creació de MVP.

La firma va iniciar la seua marxa en 2013 amb la realització d’ arquitectures Cloud en AWS, Google Cloud, Azure i IBM, la instal·lació del concepte de Devops en tots els seus clients, i el desenvolupament d’aplicacions apificades (Front i Back) amb tecnologies com ara vue.js, angular, react, node.js i spring i sent partner dels principals API Managers com WSO2 o Axway.