El Col·legi de Graduats Socials premia els sis millors expedients de l'UJI del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans

10/01/2022 | SCP

Sis estudiants de l'UJI han rebut el reconeixement del Col·legi de Graduats Socials de Castelló pels seus resultats acadèmics. Representen els millors expedients acadèmics de les dues últimes promocions del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans de la Universitat Jaume I. D'aquesta manera, des del Col·legi es dona suport al seu esforç durant els últims anys amb una col·legiació gratuïta durant un any.

«La societat us necessita», ha recordat la presidenta del Col·legi de Graduats Socials de Castelló, Amparo Máñez, durant l'acte de lliurament d'aquests guardons. «Ens trobareu en la negociació dels convenis col·lectius, en la lluita contra la discriminació i en qualsevol espai sociolaboral on es debata la millora dels drets laborals, però hi ha molts camps en els quals cal continuar avançant i queda molta feina per fer», ha recordat Máñez poc abans de felicitar-los personalment i entregar-los la distinció en un acte celebrat a l'hotel Intur. «Sou el futur de la nostra professió», va afegir, després de recordar la situació extraordinària que s'està vivint en el mercat laboral –amb 32 reials decrets en tot just uns mesos– i el paper que juguen els graduats i graduades socials, responsables de l'assessorament del 70% de les petites i mitjanes empreses de la província.

Els estudiants premiats han sigut Hajar Ben Mbarek, que va obtindre l'esment especial de la promoció 2019-2020- que es va ajornar per la pandèmia–, Sergio Mauro Barea Feliu, amb el segon millor expedient, i Arturo Carbó Torrent, amb el tercer. Quant al curs 2020-2021 van obtindre els millors expedients tres dones: Ana Gasch Roqueta, que ha rebut l'esment especial; en segon lloc, Verónica Pérez Vidal, i en tercer lloc, Martina Casanova Pauner.

Representants de les diferents administracions públiques, així com de l'àmbit jurídic i acadèmic, van acompanyar els estudiants, que van estar acompanyats també per les seues famílies i el vicedegà del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans i professor de Dret del Treball i Seguretat Social, Fernando de Vicente.