L’UJI ofereix un itinerari formatiu innovador d’acompanyament professional per a la inserció laboral

24/05/2021 | SCP

L’Oficina d’Inserció Professional i Estades en Pràctiques de la Universitat Jaume I ha organitzat de l’1 de juny al 31 d’octubre l’activitat PREOCUPA’T-e, un itinerari innovador d’acompanyament professional per a una inserció laboral ajustada.

L’itinerari, que es realitza de forma virtual i és gratuït, té com a objectius formar en competències per a l’ocupabilitat i entrenar els assistents en entrevistes de treball en un entorn quasi real per a processos selectius d’oferta qualificada, a més de millorar l’autoeficàcia per a enfrontar-se a les entrevistes. Així mateix, es donarà suport a l’hora de definir els objectius professionals i establir-los a mitjà termini a través de la mentoria.

L’activitat està dirigida a estudiantat i titulats i titulades de l’UJI, amb preferència en el cas de persones amb discapacitat, persones amb necessitats educatives especials, persones en situació de desocupació de llarga durada (joves menors de 25 anys, més de 6 mesos; resta de persones, més de 12 mesos), dones en professions (o titulacions) en què es troben infrarepresentades, i persones que s’incorporen a l’activitat després de més d’un any en situació d’inactivitat.

La inscripció es pot realitzar fins al 31 de maig de 2021 en inscripcio.uji.es.