L’alumna Mar Adsuara Esbrí del col·legi la Magdalena es classifica per a la fase nacional de l’Olimpíada de Filosofia

03/05/2021 | SCP

Les alumnes Mar Adsuara Esbrí, del col·legi La Magdalena de Castelló, i Lucía Bailén Selva, de l’IES El Palmeral d’Orihuela, representaran la Comunitat Valenciana en la fase nacional de l’Olímpiada de Filosofia que es realitzarà divendres 7 de maig de 2021 en resultar guanyadores de la prova de disertació de la fase autonòmica. És el segon any que una de les participants en la fase provincial a l’UJI es classifica per a la fase nacional.

El jurat ha estat format per les doctores Elena Nájera Pérez, de la Universitat d’Alacant; Sonia Reverter Bañón, de la Universitat Jaume I de Castelló; i Elena Cantarino Suñer, de la Universitat de València. Les dues alumnes han estat tutoritzades per les professores Inma Pina Salesa del col·legi La Magdalena i Marta Mancebo Boix, de l’IES El Palmeral.

L’Olimpíada està organitzada per la Xarxa Espanyola de Filosofia i la prova nacional inclou dues modalitats: dilema i dissertació i vídeo i fotografia. El dia 7 de maig es farà pública la temàtica; l’11 de maig es coneixeran les tres persones finalistes per modalitat i el 21 de maig es realitzaran les defenses virtuals. La decisió del jurat es donarà a conèixer el mateix dia.

Prova nacional: https://redfilosofia.es/blog/2021/04/21/protocolo-de-desarrollo-de-la-viii-ofe-online/