L’alumna Pilar Torres Meneu guanya el concurs de creació de l’avatar del xatbot de l’UJI

29/04/2021 | SCP

La vicerectora d'Estudiantat i Compromís Social, Inmaculada Rodríguez, la secretària general, Cristina Pauner, i la responsable d'InfoCampus, Yolanda Pascual, han rebut l’alumna Pilar Torres Meneu, guanyadora del concurs convocat pel Vicerectorat d’Estudiantat i Compromís Social per a la creació de l’avatar d’un assistent virtual (xatbot) de la Universitat Jaume I.

La Universitat Jaume I ha desenvolupat un assistent virtual (xatbot) amb què es podrà interactuar per a obtenir informació acadèmica i organitzativa. Aquesta iniciativa és un recurs molt potent de l’UJI per a estar connectada amb l’estudiantat, respondre en línia a preguntes o aclarir dubtes a qualsevol hora i, en general, oferir informació precisa ràpidament.

L'objecte del concurs va ser aconseguir la participació i implicació del col·lectiu de l’estudiantat en la construcció d’una imatge i un nom identificatiu de l’assistent virtual de l’UJI en el concurs. Finalment, entre 12 propostes presentades, l'estudianta del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes Maria Pilar Torres Meneu ha resultat guanyadora amb el seu disseny anomenat «Tatbot».