L'UJI programa un curs sobre estratègies en mitjans socials i màrqueting d’influenciadors

29/04/2021 | SCP

La Universitat Jaume I ofereix, del 4 al 19 de juny, un curs de 45 hores que pretén facilitar els coneixements bàsics sobre les estratègies de mitjans socials i sobre la posada en marxa del màrqueting d’influencers i els seus avantatges per a les empreses.

En un entorn cada vegada més dinàmic i canviant on les marques necessiten adaptar-se a aquesta nova realitat i saber comunicar-se millor amb els seus públics, els plans de màrqueting i mitjans socials han d'incorporar les últimes tendències en aquest camp, entre les quals destaca especialment el màrqueting d’influencers.

Aquest curs, que s'impartirà els divendres a la vesprada i dissabtes en horari de matí, ajudarà a entendre i valorar els avantatges del màrqueting d’influencers i a identificar les claus d'èxit d'un research d’influencers, validar la seua capacitat d'influència dins de les seues comunitats, identificar i aconseguir els indicadors clau de rendiment (KPI) d'aquestes accions aliniats amb els objectius de les marques i analitzar la seua rendibilitat a mitjà/llarg termini.

És una acció formativa dirigida per Luis Callarisa, professor titular de l'Àrea de Comercialització i Investigació de Mercats del Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I, i per Luis Soldevila, CEO de BrandManic i MarvelCrowd, i desenvolupador de projectes d'èxit per a marques com ACNUR, Creu Roja, AEGON o Bobbi Brown.

Entre altres temes s'abordaran les claus d'una bona estratègia digital en mitjans socials, les bases del social media corporatiu: engagement i reputació, eines de gestió de crisis i programació, situació actual de les principals xarxes socials, les seues diferències i les estratègies per a cadascuna, planificació de campanyes Social Ads en Facebook, Instagram i Twitter o les tendències en mitjans socials i nous mitjans.

Tota la informació sobre aquest curs de formació contínua està disponible en la web de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa: www.fue.uji.es/formacion/EX190851