La FUE-UJI participa en la primera trobada del Grup de Treball de Fundacions Universitàries Andaluses i Valencianes

16/03/2021 | SCP

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa ha participat recentment en la primera trobada del Grup de Treball de Fundacions Universitàries Andaluses i Valencianes. Durant la sessió, en format virtual, les entitats s'han donat a conèixer i s'han establit les línies d'actuació conjunta entre les fundacions de totes dues comunitats autònomes.

La trobada, una iniciativa de l'AFA-Associacions i Fundacions Andaluses, ha servit per a establir un calendari de futures reunions en les quals s'abordaran reptes i necessitats compartides, així com la posada en comú d'iniciatives i projectes innovadors que puguen donar lloc a sinergies entre les diferents fundacions.

Gloria Serra, gerent de la FUE-UJI, ha participat en el fòrum, en el qual van coincidir els representants d'una quinzena de fundacions universitàries. «Es tracta d'una primera trobada a la qual seguiran altres de manera periòdica i on es debatran aspectes estratègics sobre l'actualitat i el futur de les fundacions universitàries, tan necessàries en el si de les universitats. Hem de conscienciar la societat de la importància de les fundacions en el desenvolupament social i cultural i en concret, en el cas de FUE-UJI, en l'impuls de les relacions entre la Universitat i el teixit productiu».

Els objectius d'aquestes trobades de treball són poder constituir una veu pròpia de defensa i representació dels interessos del sector de les fundacions, dialogant amb altres interlocutors públics i privats; impulsar i coordinar tot tipus d'iniciatives que responguen a interessos comuns dins del sector fundacional, i la conscienciació entre la societat del paper de les fundacions universitàries, entre altres.

Més informació: www.fue.uji.es