15/03/2021 | SCP

Estudiantat de l'assignatura d'Iniciació Esportiva (MP1810) del Grau en Mestre/a en Educació Primària de la Universitat Jaume I, tutelat pels professors Pep Casanova i Joan Ortí del Departament d'Educació i Didàctiques Específiques, va realitzar el passat 11 de març una trobada virtual amb l'alumnat de la Califòrnia State University - San Bernardino dels Estats Units d'Amèrica.

La trobada, titulada «Becoming a Physical Education Teacher in Spain vs. USA», tenia com a objectiu intercanviar informació sobre la formació, continguts i desenvolupament professional del docent de primària en relació a la matèria d'Educació Física. En la sessió també van participar els professors de la universitat americana Hosung Sota, HyunKyoung Oh i Christopher Gentry, membres del Departament de Kinesiologia.

L'experiència, desenvolupada en anglés, va ser molt enriquidora tant per a l'alumnat com per al professorat ja que obri noves possibilitats de treball, col·laboració i investigació per a un futur pròxim.

Aquesta trobada virtual entre l'alumnat és la conclusió d'un treball desenvolupat anteriorment pel professorat de l'UJI per a afavorir l'acostament i el coneixement intercultural en relació a l'àmbit de l'Educació Física, l'esport i el seu ensenyament.