La Fundació General de la Universitat Jaume I s'incorpora al Club Innovació Comunitat Valenciana La Fundació General de l'UJI va ser admesa en el Club Innovació Comunitat Valenciana per unanimitat dels seus socis en l'Assemblea General 2021, celebrada el 19 de febrer

25/02/2021 | SCP

El Club Innovació Comunitat Valenciana (CICV) va celebrar l'Assemblea General 2021, en la qual es va aprovar per unanimitat dels seus socis l'adhesió de la Fundació General de la Universitat Jaume I de Castelló. L'assemblea va estar presidida pel president de la institució, Francisco Gavilán. Durant l'acte es va presentar l'«Estratègia Valenciana de Recuperació 2021-2027» de l'entitat, l'aprovació dels nous socis i de les activitats dutes a terme durant 2020. També es van confirmar les activitats a realitzar per a aquest exercici, incloent-hi l'acceptació dels comptes anuals i el pressupost per part dels socis.

La Fundació General de l'UJI s'uneix al CICV amb l'objectiu de consolidar la seua missió d'afavorir la creació, desenvolupament i consolidació de projectes innovadors de la comunitat universitària, contribuir a la creació i transferència de coneixement interactuant amb les empreses i entitats innovadores, mantenint la visió d'Espaitec com un connector («hub») de ciència, tecnologia, innovació i emprenedoria entre la Universitat i el seu entorn socioeconòmic.

Per a la Fundació General de la Universitat Jaume I l'admissió al Club Innovació Comunitat Valenciana possibilitarà la visibilització i aprofitament de sinergies positives amb altres membres del Club, aportant valor a les diferents iniciatives impulsades en favor de la innovació, la tecnologia i la transferència de coneixement.

Sobre el Club Innovació Comunitat Valenciana (CICV)

El Club Innovació Comunitat Valenciana va tindre el seu origen l'any 1992, vinculat als guanyadors dels Premis València Innovació que entregava l'Institut de la Petita i Mitjana Indústria de la Generalitat Valenciana (IMPIVA). Les empreses i institucions que formen el CICV es caracteritzen pel seu compromís per la innovació i la millora contínua, així com per incloure entre els seus valors els referents a la responsabilitat social corporativa, el respecte pel medi ambient, la sostenibilitat i l'ètica.

Actualment el CICV té 60 socis, és enormement transversal i té entre els seus socis grans corporacions dels diferents sectors del territori valencià com són, entre altres, Ford, Consum, Stadler, Balearia, Esmalglass, Grefusa, Ibercaja i Sanitas. El CICV també compta amb entitats del sector públic, com són la Universitat Miguel Hernández d'Elx, la Tresoreria General de la Seguretat Social i la Unió de Mútues.

El Club Innovació té com a missió ajudar els socis a millorar la seua competitivitat, a través de l'aprenentatge de bones pràctiques empresarials. Per a això el CICV organitza  nombroses activitats anuals, entre les quals destaquen grans esdeveniments com són l'Assemblea General, el Congrés d'Innovació, els Fòrums d'Innovació, la Nit de la Innovació, les Jornades de Portes Obertes de Socis i els Desdejunis Innovadors.