L’UJI celebrarà la festa del 30 aniversari quan la situació sanitària siga més favorable

23/02/2021 | SCP

El Consell de Direcció de la Universitat Jaume I ha acordat ajornar la celebració de la Festa de l'UJI, prevista per al divendres 26 de febrer, davant la situació provocada per la pandèmia i la decisió del Consell de la Generalitat Valenciana d'allargar les mesures extraordinàries fins a l'1 de març.

D'aquesta manera, la commemoració del dia en què va entrar en vigor la Llei de Creació de la Universitat Jaume I, i del qual es compleixen enguany 30 anys, es realitzarà en una altra data encara per determinar. A efectes acadèmics, aquest ajornament no implica cap canvi en el calendari acadèmic i, per tant, el dia 26 continuarà com a no lectiu, però sí que serà laborable.